hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|بهسازی جداول و روکش آسفالت خیابان ۳۰ متری قائم

قم|بهسازی جداول و روکش آسفالت خیابان ۳۰ متری قائم

شهردار منطقه ۴ قم از بهسازی جداول و روکش آسفالت خیابان ۳۰ متری قائم خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم مهندس مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه افزود: پروژه بهسازی جداول و روکش آسفالت خیابان ۳۰ متری قائم با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال و به طول ۶۰۰ متر در اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز و در حال اجرا می باشد که شامل  ۱۲۰۰ متر جدول گذاری و ۱۲۰۰۰ متر مربع  روکش آسفالت می باشد .

شهردار منطقه۴ در ادامه اذعان کرد : با توجه به بررسی های به عمل آمده و با در نظر گرفتن اولویت ها و نیز پیش بینی و تامین هزینه مورد نیاز در بودجه ۹۸ این پروژه در راستای بهسازی شبکه معابر و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان و با رویکرد بهبود سیما و منظر شهری و نیز تسهیل عبور و مرور در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال جهت بهسازی جداول و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه پیش بینی شده است، بیان کرد:  با کارشناسی های بعمل آمده و با در نظر گرفتن اولویتها برخی از معابر مورد نیاز تا پایان سال جاری بهسازی ، زیر سازی و روکش آسفالت می شوند.

اصفهانیان مقدم در پایان از سعه صدر شهروندان و همکاری آنان با مجموعه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر نمود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد